Înscrie-te la o clasă de antrenament

Menține-ți corpul sănătos! Vezi care clasă de aerobic ți se potrivește cel mai bine, contactează-ne și urmează cursul.
Vei vedea rezultate în cel mai scurt timp!

Datorita TRX-ului poți face exerciții pentru toate grupele musculare, având ca greutate propriul corp, sfidând legea gravitației, într-un mediu instabil generat de unghiul de lucru. Tot echipamentul constă într-o bretea solidă de nylon suspendată de tavan ca un pendul și care se bifurcă în 2 bretele ajustabile, terminate cu 2 etriere.
TRX-ul îți dă posibilitatea să lucrezi mai intens sau mai light, în funcție de nivelul tău de fitness, prin simpla modificare a unghiului de înclinare a corpului. Un unghi mare de lucru îți solicită intens nu doar musculatura direct implicată, dar, inconturnabil, și pe cea abdominală care face efortul de echilibrare a mișcării. De fapt, în antrenamentul TRX, nimic nu se întâmplă fără angajarea puternică a abdomenului – permanent în alertă în lupta pentru echilibru. Deci, aici poți găsi un posibil răspuns la întrebarea cum scap rapid și eficient de grăsimea de pe abdomen.
Câștigi în rezistență musculară, activarea musculaturii profunde, mobilitate mai bună, flexibilitate, echilibru,suplețe în mișcări, postură corectă. Este comod și simplu de folosit. Posibilitățile de exerciții sunt nenumărate.

Zumba


Zumba este un program de fitness inspirat din dansurile latino și creat de către cunoscutul dansator și coregraf columbian, Alberto “Beto” Perez, în cursul anilor ’90.

Zumba implică o combinație între elemente ce țin de dans și elemente din sfera aerobicului. Coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood, respectiv dans din buric. Sunt incluse și exerciții de squat și streching.

Pilates FIT


Reprezintă o metodă de gimnastică bazată pe calitate, nu pe cantitate, mişcările fiind realizate lent, controlat, coordonate cu respiraţia. Rezultatul este o stare de bine şi satisfacţie, un corp mai zvelt, muşchi alungiţi si tonifiaţi.

Stretching


Încălziți-vă bine mușchii și articulațiile

Ideal este să faceți exercițiile pentru flexibilitate după antrenament. Dacă nu faceți antrenament, însă, trebuie să prelungiți perioada de încălzire. Este foarte important pentru a evita accidentări care vă vor scoate din uz pentru o perioadă lungă de timp.

Nu exagerați și ascultați-vă corpul

Perioada optimă pentru stretching este de 15 minute, după părerea mea. Dar începeți de la 5 minute și prelungiți treptat, când începeți deja să înțelegeți care-i treaba și corpul devine tot mai antrenat.
Antrenarea flexibilității este despre răbdare! Nu exagerați și opriți-vă imediat ce simțiți durere acută. Trebuie să simțiți întindere dar nu durere acută!

Forțați-vă de fiecare dată limitele câte puțin

Mișcările de stretching se execută lent și cu răbdare. Odată ce ați ajuns la întinderea maximă pentru nivelul dvs., încercați să mai forțați încă puțin dar fără să simțiți durere acută. Apoi mențineți poziția între 30 și 60 de secunde, în funcție de cât de avansați sunteți.

Full Body Workout


Dacă găsiți că este prea greu să rămâneți la un plan de antrenament pe diferite grupe de mușchi, puteți încerca FULL BODY WORKOUT unde vă veți folosit toate grupele de mușchi într-o singură sesiune. Scopul exercițiilor este acela de a vă tonifia principalele grupe musculare în același timp, dar și de a vă ajuta organismul să se adapteze la praguri diferite de efort.

TAE BO


Conceput in 1976 de Billy Blanks, Tae Bo este un program de antrenament cardio care combina artele martiale si boxul, cu miscari de dans. Tae Bo reprezinta, chiar si astazi, o metoda de antrenament foarte populara, in special in randul celor care isi doresc sa scape de kilogramele in plus.

In ceea ce priveste beneficiile unui antrenament Tae Bo, ele sunt multe la numar. Iata unele dintre ele:

  • Atunci cand aceste antrenamente sunt desfasurate la intensitate mare, numarul de calorii pe care il poti arde este considerabil, ajungand pana la 800 de calorii pe ora.
  • Prin natura sa, Tae Bo este un antrenament HIIT si combina antrenamentul cardio cu cel de forta. Astfel, este, poate, unul dintre cele mai eficiente pentru slabit.
  • Tae Bo te ajuta sa-ti imbunatatesti forta, dezvolti masa musculara, flexibilitatea si coordonarea.
  • Poti efectua antrenamentele Tae Bo inclusiv in confortul propriei locuinte, daca nu dispui de timpul sau resursele necesare pentru a merge la sala de fitness.
  • Deoarece implica o serie de lovituri, executate cu mainile sau picioarele, efectuand Tae Bo vei invata tehnici de aparare care iti vor forma abilitatile necesare de a face fata pericolelor.
  • In timpul unui antrenament Tae Bo vei lucra toate grupele principale de muschi: brate, umeri, piept, fesieri, muschii abdominali etc.

Cycling


Obiectivul clasei de Cycling este sa lucrezi grupele de muschi ale corpului in sincronizare cu ritmul muzicii.

  • este cel mai in voga sport de intretinere la ora actuala
  • se antreneaza intens muschiul inimii, motiv pentru care, dupa fiecare antrenament te vei simti pregatit(a) sa maresti tot mai mult dificultatea exercitiului
  • arzi mai multe calorii decat oricare alte activitati fizice
  • elimina stresul
  • ajuta la imbunatatirea sistemelor cardio vascular si respirator
  • ajuta la tonifierea musculaturii
  • se adreseaza tuturor categoriilor de varsta

vezi orarul complet